onsdag 14 maj 2008

God morgon mina Cupcakes



Ingen sol, lite sorg

Idag ska jag åstadkomma lite bra saker i mitt liv,
fixa kläder till morgondagens plåtning för Freja´s Closet.
Fixa naglarna innan Cannes hos Carolina på N&G Nails.
Möta upp Erika för att checka av det sista innan Cannes.

Och.. få hem min älskade Smulan (cykel) som har stått utanför Kungshallarna i ca 2 veckor nu bara för att jag varit för lat för att cykla hem med henne. Vet ni vad som hänt?! Någon eller några idiot(er) har sparkat på henne så hela bakhjulet är vikt.. Usch vad dum jag varit som lämnat henne där så länge, men nu ska hon till en verkstad. Korgen är ihopsparkad till en liten boll med så den blir ju till att kasta..

Fy Freja!

Vad sak ni göra idag?

Pusss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Freja vilken fin bild och vacker klänning. Jag saknar lite vackra, söta, ljuvliga, you name it, sommarklänningar och sommarkjolar i Frejas closét. Kan du inte köra lite sommarfeeling.
Pussar

Anonym sa...

skriva kommentarer till dig som du endå aldrig svarar på

Freja sa...

Vad är det jag inte svarar på?