lördag 24 maj 2008



You like? I like.

7 kommentarer:

Anonym sa...

APSNYGGT ARMBAND!!!!! från???

Anonym sa...

var har du köpt det fina?
hoppar du har det jätte härligt!

Freja sa...

Köpte dem i Cannes, ett danskt märke tror jag. Lovar att jag ska ta reda på mer info!

Anonym sa...

Jag tycker att det såg ut som barn armband:/ tycker mer om dina smycken;) ass gryma har faktiskt köpt några:P hehehe kramisar

Anonym sa...

heej freja! hoppas du hade det bra i cannes! e där nu nämligen.... men det är dåligt väder
tyckte först när jag såg detta inlägg att ditt armband var grymt, men jag använder mäst guld smycken... sen nu är jag i cannes och gick in i affären som solde likadana armband... och det fanns i guld! så jag har oxå köppt ett nu! hehe kolla in min blogg där jag visar upp det eller vad man nu ska säga......
kram

Freja sa...

LH vad är din blogg adress kan aldrig komma till din blogg när jag klickar på ditt namn..

Anonym sa...

www.louisah.blogg.se