fredag 16 maj 2008

Ojoj



Jag behöver nog säga att jag känner mig piggare än vad jag ser ut. Känner mig faktiskt rätt pigg, klart att ögonen är lite torra klockan sex på morgonen men jag kan inte sova och snart ska jag ändå upp så skit samma. Åker ju till Cannes idag! Skönt att komma bort ett tag, det är väl behövt nu igen kan jag meddela!

Såg för övrigt att Regina var vaken med sin lilla son Saya, mysigt att ha någon att mysa med så här dags!

Ni fattar att jag fullkomligt ÄLSKAR Body Butter va?

Kommer hålla er så pass uppdaterade jag kan om allt som händer där nere, beroende av tillgång till Internet.

Puss heej

7 kommentarer:

Alex sa...

Hoppas du får en fin och trygg resa ned till Cannes och lever livet till fullo där nere! :)

...och se till att hålla kameran i hugg! ;)

Anonym sa...

Hej Freja!
Jag såg dig på Laroy när jag var och festade i Sthlm för ett par år sedan, då var du jättesöt men aningen "större". Jag undrar hur du gick ned i vikt så snabbt och blev modell? =) Kram

Anonym sa...

Hej! Undrar om du fortfarande umgås med Sabina Karlsson från top model dagarna? Såg henne på victoria's secret reklamer och i elle för valentino=) Häftigt att top model tjejerna blivit modeller på "riktigt" nu! Kram

Anonym sa...

dåligt att inte svara på läsarnas frågor...

Anonym sa...

inga svar på comments = inga läsare

Anonym sa...

det va droppen, sista gången jag läser din blogg med tanke på din svars-teknik till läsarna.

*Ginastar* sa...

men anonym,hon e ju för tusan i Cannes! Let her be,hon svarar såklart är hon kan! Freja gumman,du ser ut att ha det kanon! Puss