söndag 11 maj 2008

Kurerande



I mitt kurerande ingår även en ansiktspeeling som avlutas med en återfuktande mask, allt Dermalogica men det visste ni väl redan.

Egentligen vill jag gå ut och parta på Cafét, de har Dj-tävling i kväll igen. Smartast är dock att vara hemma, känner att jag kommer vara frisk i morgon om jag är det, men det är ju så trist.. Tror nog jag kommer få party så det räcker och bli över i Cannes plus att jag kan gå på finalen till DJ-tävlingen. Det bestämmer jag nu att så gör jag, går på finalen i stället!

Kom att tänka på, såhär i studenttider, vad kul det vore att åka ett flak och bli lite full på öl och skrika med i massa kul musik. Synd att jag inte känner någon som tar studenten i år.

Jaja man får väl hålla sig inne i stan och kolla på flaken istället!

Vad ska ni göra på midsommar förresten? Jag skulle verkligen vilja fira på klassiskt vis. Landet, nubbe, basta och bada!

Inga kommentarer: