lördag 24 maj 2008

Några nya dagar gångna..


Tired?


Vad tycker ni om mina fina sandaler?
Jag tycker de är jattefina. Tyvärr har jag fått de sjukaste blåsorna under fotsulan/hälen av dem, men det är smällar man få ta. Köpte dem på Top Shop innan jag åkte hit. Jag märker av att fötterna inte är sommarvana än, att inte ha strumpor som skyddar. Min fossingar är fulla av skavsår och sånt ni vet, men de blir bättre snart när de vant sig!


Åt lunch på Nikki Beach i torsdags med mina chefer, Johan x2, i solen. Prövade deras Ceasar sallad, den var inte så bra. Tror de hade förberett den tidigare för krutongerna var riktigt mjuka. De hade inget bacon på heller och dressingen smakade rätt mycket senap. Just for the record Dasha!

Spanade in drinklistan, här har de drinkar med 24 K Guld i.. Intressant!
Erika lämnade mig för en dagstur på båt till St Tropez, vissa har det allt bra!
Ikväll blir det nog lugnt för imorgon åker vi till Monaco för Grand Prix.

Inga kommentarer: