onsdag 30 juli 2008

Fina fossingar

Nu ska de bli fina! Jag prioriterade fina fötter framför en skön massage. Dasha tog massage, lyckost!

valde den här färgen, killar täckande ljusa cremefärger på tårna har jag kommit på, så fins när man är brun och så ser det lite lyxigt fräscht ut!

Klara, hon var jätte duktig, hon som gjorde jobbet. Jag och dasha var på en salong som ligger i ett passage mellan Monte Napoleone och Bigli.



Lill skiten på stan idag! <3

Vi vaknade, gick och åt frukost/ lunch på Bici, en typiskt Italiensk restaurang. Kollade lite på ett köpcentrum och sedan pysslade vi om oss. 

Men alltså jag hittar typ inte ett skit här måste jag säga.. Fattar noll eller så är jag bara inte på humör för sommarkläder.. 

3 kommentarer:

Dasha Girine sa...

SNYGG MIN PÅ MIG DÄR. HA!

Anonym sa...

vitt på tårna var inte så snyggt, jag föredrar mörkare lack, typ sexigt mörkrött ;)/Dave

Freja sa...

De är inte vita, beiga/ hudfärgade.