fredag 25 juli 2008

Milano, here we come



Efter ca två dagar med sömn är jag uttråkad, Stockholm suger balle. 

Jag övertygade Dasha att hon kommer få panik när hon kommer hem över den här öde staden så nu precis blev det klart. Vi drar till Milano måndag och hälsar på några kompisar, lite party, lite shopping och lite spa. Vi hänger runt där (för jag är faktiskt ganska bra på Milano, bodde trots allt där ett tag sommaren -06) till fredag eller lördag därefter drar vi till ett solställe, typ Mykonos kanske eller bara någon annan stans i Italien

Men något som fortfarande är på min hjärna, IBIZA. -Aja, ett senare problem..

Angående min lilla livskris tror jag att jag har bestämt mig.. Var extremt inne på att flytta till Götet (som alla Göteborgare säger) men  efter några goda råd insåg jag att det inte alls är dit jag vill, en ännu mindre stad än Stockholm. Fuck it, jag slår på stort och prövar lyckan i LA. Många andra klarar sig ju bra där så varför skulle inte jag kunna göra det med? Jag ska ju inte direkt bestiga månen söm förste svensk.. 

Inget är förstås klart än och jag litar inte på mig själv längre, att jag kommer åka, men det är dit mina tankar pekar åt nu. Så vi får se.. 

So long mina vänner! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

prova LA det ska jag oxå göra..
e inne på samma banor som dig..
IBiza varför lockar det? där har jag bott? De e ju inget bra ställe att åka till, eller tycker du det?

www.mytripe.blogg.se

ciao sötis

emmi sa...

do it, LA passar nog dig. Dessutom bor Anine där... och hon verkar ju trivas. Dit tänker jag också dra om några år!

Anonym sa...

ska du plugga i l.a eller vad ska du göra? kram

Anonym sa...

Läste att din förre topmodel konkurrent sabina ska gå victorias secret visningen snart=) Ska du inte joina henne snart;)?

Freja sa...

Skulle jag gärna göra om det inte var så att ryktet var falskt...