måndag 1 september 2008

AMerika



Kolla vad snygg hon är, min kära vän. I nya Coola Anna reklamen. De där Anna gänget har länge varit ute på fel spår har jag känt med diverse dåliga modeller.  Grattis Coola Anna!

Erika är nog min snyggaste vän, hon är blond, bra kropp och snygga tuttar. Allt jag inte har helt enkelt. Jag vet jag har inte bloggat på några dagar, jag har inte gjort något viktigt eller intressant. Helt enkelt inte orkat. Dåligt kanske ni tycker men va fan, det är inte direkt så att jag får betalt för att skriva här. Nu kanske ni undrar varför jag helt plötsligt kommer med detta inlägg, jo för att jag vill och kan och tycker det är värt att skriva om! Jag ger dig det Erika, du ville att jag skulle blogga mer! HA

Sov Gott

The biggest question right now, -What happens tomorrow...



9 kommentarer:

Anonym sa...

vet du hur hon äter för o ha sin kropp så??? tell us the secrets :)

Anonym sa...

no offense, men kanske lite onödigt att du ska ha en blogg om du varken får pengar för den, inte har några läsare (tar det förgivet eftersom du inte har några kommentarer knappt) och inläggen suger. Koncentrera dig på något viktigt, plugga eller jobba kanske? =) Och kom tillbaka hit när du harnågot vettigt att skriva om! Kram

Anonym sa...

Tycker om din blogg jättemkt Freja! Keep up the good work! kram :)

Anonym sa...

Du som kallar dig själv "indian" borde kanske börja använda lite mer indian accessoarer, kolla på tradera, finns hur mycket vintage som helst. Typ skärp med fjäder, coolt =) keep it up girl!

Anonym sa...

inlägg tack:)

*Ginastar* sa...

Anonym nr 2,du läser ju sötnos! Tänk om alla bloggare som inte tjänar pengar skulle sluta blogga? Hur skulle bloggvärlden se ut då? Då skulle de ju inte finnas några bloggar ju! Tycker du Frejs inlägg suger så tycker jag att de mest e du som suger & att du borde sluta läsa & sprida negativt shit runt dig =)

Anonym sa...

*ginastar*: Håller med, trist med negativ energi MEN freja bloggar ju typ aldrig, så tråkigt att gå in på hennes blogg och upptäcka MAX ett inlägg om dagen. Varför då blogga liksom??

*Ginastar* sa...

Anonym,såklart,tycker man om en blogg så skulle man ju såklart vilja att den personen pepprade på med massa inlägg hela dagarna,men den som har bloggen har förmodligen ett riktigt liv utanför bloggen oxå och därför inte hinner/orkar blogga o uppdatera all the time. Och som tur va så finns de inga regler & lagar på hur mkt/ofta man måste uppdatera heller =)

Så vi kan väl ist peppra Freja med att vi alla faktiskt vill att hon ska uppdatera för att vi bara älskar att läsa hennes inlägg!! Och Frejs,jag kommer ner på fredag & då ska vi ha utgång på ganska hög nivå! Jobbar du så blir de after work isf,för du ska me! Alright?!

PUSS

Anonym sa...

Kan inte du kolla med Dasha ifall hon minns Matilda Mattsson från Rhodos? Har hört att hon snackat om Dasha någon gång och jag tippar på att det inte är många som heter så... Världen är liten.

http://www.themonkeys.blogg.se