lördag 13 september 2008

Godelikväll


Jag har haft en riktigt fabdag idag. Lunch på ett nytt favorit ställe, Saturnus. (Är medveten om att jag förmodligen är den ända i Stockholm som inte har varit där..) I alla fall, hade trevligt sällskap. Gamla tjejkompisar som man träffar för sällan.

Varför är det så att när man bestämmer sig för att inte gå ut ska plötsligt alla ut? Ikväll är en sådan kväll. Jag har taggat mig själv hela dagen för hemma kväll. Nu när kvällen är här så vill jag bara ut. Ut och dansa och ha lika kul som igår. För igår var fantastisk. Har inte haft så kul på länge. Eller jo nu ljuger jag för jag har alltid kul när jag går ut. Men det var lite extra igår. I bland är Stockholm så där perfekt litet, man bara går ut och alla är där och går till samma ställen, lite av en slump. Man kan, som, gå ut själv..

I alla fall, vill inte vara bakis imorgon när vi ska åka kryssning. Eller vill inte festa tre dagar i rad, det är där skon klämmer.. Aja. Än är det tidigt, så vem vet.. Livet är ungt. Puss

Inga kommentarer: