tisdag 9 september 2008

Shapeshifters



Nyduschad och påväg ut.. Ska byta den där Gossip Girl kjolen ni rådissade.. Jag gillar tyget men inte modellen, känns som jag haft det förr.. Så jag hoppas hitta något annat liknande istället. 

Pälsjackan var ju inte direkt svårsåld heller. =)

Längtar redan till helgen, tycker att måndagar och tisdagar är lite smått tråkiga mellandagar som bara drar ut på det hela.. Istället har man en skön söndag och hoppar direkt till onsdagen då det brukar börja hända lite kul grejer. Men vi är ju snart där! Undrar ni varför jag längtar till helgen?

Onsdag- Wanted filmen
Torsdag- Gillar den bara skön pause mellan onsdag och fredag
Fredag- Kul händer inget inbokat men det kommer bli bra
Lördag- ...
Söndag- Kryssning?

(Helgen, och jag börjar redan på onsdagen med mitt helgschema.. Detta kan inte båda ett gott framtida liv Freja..) 

Jag hatar egentligen kryssningar men jag tror det här kan bli bra, eller vi kan göra det bra, vi tjejer. Kolla bara Erikas höga lovord. Fast jag kanske inte riktigt kan säga att jag hatar kryssningar, sist jag var på en var jag 15 år, det var jag min mamma, min bästis och hennes mamma. Det hela slutade med att våra mammor smusslade in oss bakvägen på discoteket, de tyckte vi skulle få festa. Plus att jag vann någon tävling då jag blev hetsad upp på scen för att strippa en sjukt snygg dansare. Ja det hela låter ju kul, visst? 

Det jag hatar är alla fyllon och dregg som förpestar hela stämningen med sina fruktansvärt dåliga raggningsrepliker, spyor och uppbjudningar på dansgolvet.. 


Förresten, har ni lyssnat på radio 107,5, de spelar inte en ända dålig låt, från gammalt till nytt!

Puss puss

Inga kommentarer: