måndag 8 september 2008

Så där!


Nu ligger den uppe på Bloppis.nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

kan inte du göra en lista me lite info om dig....du vet typ favorit saker.....när du blev av me oskulden osv ett sånt "frågeformulär"...asså roliga saker :)

Anonym sa...

Hej, har du en mac? funderar på att köpa en sån är den bra? Jag har haft PC hela mitt liv så många säger att det är omständigt att gå från PC till MAC, vad tycker du? vilken föredrar du? Jätte bra blogg föresten:) Kram

Freja sa...

-Japp jag har en Mac! Älskar den, hade Pc först men så började jag mer och mer använda Mac och blev kär.

Sen tycker jag att det som faktiskt är den vinnande faktorn att det i princip inte finns några virus till Mac, därför aldrig strul. Tycker att Pc bara får virus mest hela tiden och man måste ha virus skydd och skit.


-Ni får gärna ställa frågor om det är något ni undrar över, men vissa saker tycker jag är personligt och svara därför inte heller på dem.

Kram