lördag 6 september 2008

Vaken



Jag mår som en prima ballerina trots att ni kanske inte tror det, så här en lördag dagen efter. Jag känner att jag lever... Ni vet när man vaknar och känner sig så där lycklig! Det spelar ingen roll om man sovit tre timmar och fortfarande är full, då är det nästan som bäst. Man ringer och skvallrar om gårdagen och bara fnittrar åt allt och alla. Önskar att det var ett tillstånd som kunde bestå. Tyvärr hamnar man ju nästan alltid i någon form av koma efter x antal timmar uppe.. 


Gårdagen var väldigt skoj, mer än så kommer jag inte säga. Kul var det i alla fall och det är det viktigaste. 

Blir ni nyfikna? Det bör ni bli.



Älskar även att det finns en liten Dramaqueen här i Stockholm som inte lyckas svepa förbi utan att folk snackar. 


Förlåt jag skriver i gåtor, jag vet.. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vill vi ju veta vem "denna" dramaqueen är...har man sagt A måste man säga B../lill kattis

Anonym sa...

in med fler bilder! come an! du är snyggast i världen!!!!