fredag 5 september 2008

Karaktär Freja, fuck off.



Fan, fan, fan.

Vad är det med mig? Jag är normalt sätt väldigt envis och bestämd, Ska jag inte ut och dricka så ska jag inte.

Tankarna snurrar

-Det är fredag
-Jag är ledig
-JAG VILL GÅ UT
-Jag vill hitta på något
-Jag vill inte sitta hemma
-Alla är ute
-Alla har kul
-Mmmm gott med vin
-Jag är ensam hemma
-Jag vill dansa
-Jag vill piffa mig
-Vill känna mig fin
-Vill ha kul
-Det är äntligen helg
-Jag kan leva
-Du är bara ung en gång

GÅ UT FREJA, GÅ UT!!!!!!!

Erika ringer,

Erika- Jag är uttråkad..
Freja- Jag med!
Erika- Var är du?
Freja- På Nybro..
Erika- Näää, är det sant?! Jag kommer! Ett glas vin så får vi se sen!
Freja- okej..... (= JAAAAAAAAAAAAAAA)


Jag har varit uppe aptidigt idag, svimmade i mårse och allt är nog inte helt stabilt egentligen detta kommer resultera i vad? = en asfull Freja...

Är detta vad man kallar "living on the edge"?


Äh man lever bara en gång

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du hade det kul ;)