tisdag 15 april 2008

En till


Titta vad sött! Ett tillskott vill min samling!

Puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vad fint. Har du gjort det eller är det köpt? Var?
Kramisar

Anonym sa...

Nej men vad fint!

Anonym sa...

var kommer underkläderna ifrån? Alltså vlken affär?:) verkar vara blandande kommentarer om du skulle bli blodin! jag tycker det vore jätte fint också, men smaken är som baken och att pröva något nytt gör en ju alltid glad och speciell! du är fin hur som helst också ska du veta. kram och ha en super bra dag!! ( hoppas du svara på kommentarerna du får också )

Anonym sa...

Så otroligt glad att jag nu har hittat till din blogg :) Såg och gillade dig i top model och sen försvann du ett tag ur mitt liv ;) Äntligen har jag funnit dig igen och du är snyggare och frächare än någonsin! Du har inte någon snygg klänning i strl 34 som du kan lägga ut på bloppis? Kram!

Freja sa...

Mitt nya lejonarmband har jag fått, finns på accessora.se.

Vet faktiskt inte vart man kan hitta underkläderna men jag kan ta reda på det. Jag såg dem under dagens presskontors besök, de är höstens kollektion.

Kramar

Freja sa...

Tyvärr har jag inget i stl. 34.. =/ I wish.. ;)