onsdag 16 april 2008

God morgon!


PS. Bilden är inte tagen nu, just nu sitter jag i träningskläder och är allmänt sunkig!

Upp å hoppa, nu ska jag ut på en morgon promenad!

Ni anar inte vad jag har sålt kläder under gårdagen och nu på morgonen! Jag har snart inget kvar att sälja känns det som.. Jo då, än behöver ni inte oroa er! Har faktiskt en hel Ikea kasse kvar som jag lämnat hos Erika...

Måste nog en sväng till mami och leta efter lite mer säljobjekt =)

Vad ska ni göra idag?

Jag har en rätt lugn dag idag, ska träffa mamma senare och gå på en bio premiär, Funny Games som tidningen RODEO anordnar på Park. Hoppas den är bra! Såg nämligen Naomi Watts när hon gästade J. Leno och pratade om den filmen.

Hörs sen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att bli av med gamla kläder och dessutom få betalt. Inte dumt. Kul att gå på premiärbio.
kramkram

Anonym sa...

skulle inte du som indian kunna berätta om hur det är i indien, om du känner någon som jobbar på tech support eller om du har tips på nån bra curry mat?

Anonym sa...

Den tyska versionen var jävligt bra och riktigt otäck ;)
Kram

Anonym sa...

Indian är inte detsamma som indier.