söndag 13 april 2008

Inga arga miner!

Jag vet att jag har begått ett stort misstag, som jag tidigare sagt var det aldrig min mening att stjäla något från dem!

Jag och Angelina har pratat och är vänner igen. Stridsyxan är nedlagt! Hon hade all rätt att bli arg på mig, jag förstår henne till hundra procent och jag skäms verkligen över det som hänt!Angelina är otroligt godhjärtad och storsint all credd till henne!

Ni som inte fattar någonting av det här strunt samma, ni andra fattar precis vad jag snackar om..

Än en gång, jag ber tusen, miljoner gånger om ursäkt Angelina!!!!

Puss och kram vi syns på stan, klubba bara inte ner mig är ni gulliga!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte berätta vad som ligger bakom din grymma kropp?

Anonym sa...

Kan du inte berätta vad som ligger bakom din grymma kropp?

Anonym sa...

man kan ju inte gå runt och vara arg, nä glada miner ska det vara:)

*Ginastar* sa...

Men hjärtat?! Fattar inget alls,men skönt att de löst sig. Du är den bästa,glöm inte det! Puss

Anonym sa...

Känns inte jätte lockande att köpa dina armband!

Anonym sa...

Men herregud nu måste väl det här läggas i malpåse. Du har gjort ett misstag, observera ETT, det måste väl vara förlåtet nu. Btw dina armband och örhängen är döcoola.

Anonym sa...

tjuv