söndag 20 april 2008

Lycka


Har just sett Factory Girl med Sienna Miller.

Sjukt snygg och bra film! Jag känner mig inspirerad av den, hon hade så fina kläder och saker hela tiden. Egentligen en väldigt tragisk historia men ändå så blir man på något sätt inspirerad och lite avis på Edie.. Ja, nu låter jag ännu mer dum i hivet än vad jag redan känner mig idag och efter helgen..

Skit samma.

Jag är glad!
-Glad för att jag just fick kul MMS av Dasha.

-Att ni gillar min blogg, ska vi bli störst i Sverige? Kom igen vi testar, så hjälp mig nu!

-För att Erika visst har saknat mig i helgen. =)

-Det kommer bli en rolig vecka, sjukaste festen på torsdag då vår master servitör, Toto fyller 30 år.

-Att jag ska ha en secondhand dag på tisdag och fynda massa skoj på söder.


//Babycake (sött ord va? de sa det i filmen)

Inga kommentarer: