onsdag 23 april 2008

Vad är mitt problem?


Varför vaknar jag nu och kan inte somna om?!

Thomas Grabe, svara på mitt sms är du gullig.

Vad gör ni idag då?

Jag ska fixa naglarna hos Carolina på N&G nails hon är bäst! Hade tänkt mig någon kul färg, lila kanske?

Nu kom jag att tänka på en kille som gick i min klass i 3:an, vi skulle skriva småberättelser, han skrev om sin lillasyster. Bara det att han hade ett stavfel genom hela sin historia, hans lilasyster. Hur sött som hellst! Undra varför den grejen har ettsatt sig fast i mitt huvud..? Tänker liksom på det då och då..

Ska göra lite fler kuliga grejer idag, berättar mer sen. Den här boken är förövrigt grym, läs den! En svensk som försöker smuggla kokain från Bolivia men åker dit och får sitta i Bolivianskt fängelse halva livet typ..

Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utsövd kanske. Det är väl skönt att vara uppe med tuppen.

Anonym sa...

Det är så roligt, grejen är bara för att man skriver till Frejas blogg så betyder det att man är avensjuk på henne? Snälla jag känner Freja sen innan , Det finns inget man kan vara avensjuk på,
Det är jag stör på är att När Freja var yngre och gick i skolan så sa hon till folk (jag var en av dem) att hon umgicks inte emd fula personer. så frågan är .. är jag avensjuk på henne?

Freja sa...

Hello Ingrid.

Förstår inte vad det här med att jag inte umgås med fula människor kommer ifrån.. men om jag någonsin skulle ha sagt det så menade jag antagligen att alla mina kompisar är snygga, för de är mina vänner och jag tycker om dem och då blir folk vackra. Aldrig att jag väljer vänner efter utseende.

Pöss