torsdag 26 juni 2008


bild från Stureplan.se

Titta vem som är på premiär omslaget av Stureplans sommarturnerings tidning!



Kortet är taget från förra sommaren på Kallis.. Vad jag längtar tills det är dags för Gotland igen! Det är faktiskt inte alls långt kvar. När jag kommer hem från LA jobbar jag två dagar på Ambassadeur och sedan börjar allt. Båstad en vecka och sedan direkt till Gotland i två veckor.. Kommer bli så roligt men hetsigt och massa hårt jobb! Jobb jobb

Fick reda på idag vilka jag jobbar med på Pepes i Båstad och det känns super!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen,

vad är det du jobbar med när du är med på "turnén".. baren?

Pussokram

Anonym sa...

vad har du för jobb på Ambassadeur? och hur mycket ligger priset på att fara till LA i en vecka typ? alltså tur&retur!

Freja sa...

Hej!

Nej, csäljer champagne på borden.. så servitris är jag!

Anonym sa...

Fan vad alla åker till LA... Är det nån sorts stockholmsk återträff som jag inte blivit bjuden på?? Grrrr...

Anonym sa...

Va nice! sig till om ni behöver mer personal! är hemma nästa vecka! Puss o trevlig resa gumman!