söndag 22 juni 2008

Mp och jag


Love

6 kommentarer:

Anonym sa...

söt men inte så smickrande med svart smink runt ögonen för dig som e så mörk, du ser ut som en svartrockare då. Och det e du väl inte, trots festivaler... ;)

Anonym sa...

haha. muttan pluttan! :)

Anonym sa...

Om man skall vara ytlig och jobbig så kan jag lika gärna _inte_ hålla med det första inlägget.

Jag tycker dina ögon framhävs jättevackert på den här bilden och "mörkheten" ger en mystik.

Du är verkligen hur vacker som helst!

Anonym sa...

Jag tycker tvärt om.Det var ascoolt med sotiga ögon,
Kram pä dig Freja!

Anonym sa...

inte snyggt med sot, jag tycker att du ska ha ljusa färger som öppnar dina vackra ögon =) kram

Anonym sa...

Hon är vacker hur som helst:) faan vad du är sööt:$ önska man vågade komma fram till dig ute i stan

puss och kram/// en hemlig beundrare