måndag 30 juni 2008

Foxtail




Förlåt bloggi jag har varit bortrest i 24 timmar, vi drog till Vegas.

Har jobbat lite och plåtat lite coola bilder, tror jag de kan bli. Gullade med en liten katt och hund som fick vara modeller.

Sår här såg jag i alla fall ut när vi var ute sist här i LA. Vi var på två nattklubbar, Villa och Foxtail. Gillar det sista namnet, något Stockholm borde ha i åtanke.. (Vimal)

Vi har träffat upp lite andra svenskar som är här med, kul, nu har vi en liten svensk koloni här.

Idag ska vi strosa runt i LA och göra lite shopping. Wish me luck! Det kliar i mina fingrar kan jag ju säga!

XoXo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt linne - vart kommer det ifrån? Hoppas att ni har det bra!

Freja sa...

Det är Erikas, tror det är Urban eller Top shop.

Anonym sa...

Tack, ska genast gå till båda och kolla!