torsdag 19 juni 2008

Supportar fyllon


Ni ser männen på balkongen! De har stört mig hela natten och kvällen. När Dasha kom hem från jobbet fick det vara nog, vi vill sova! Gick ut på balkongen och skulle vara en bitch. Ena fyllot bara gunga runt och den andra, han i Sverige tröja hörde inte alls vad jag sa utan blev bara förblindad och sa,
-fan, vad söt du var!
(Hur man nu kan tycka det halv 5 på morgonen när jag legat sjuk dagen innan plus att jag försökte vara en sur bitterfitta, alltså ett totalt misslyckande från min sida..)

Jag gick ut igen eftersom de inte gick in (just nu i denna sekund, hördes ett jättestort krasch från deras balkong något trillade ner..) I alla fall, när jag kom ut igen stod det 3st fyllon och glodde mot vår balkong värre än någonsin.. Gjorde ett nytt försök som inte verkade göra allt för stor nytta.. Hoppas de inte vågar sig ut igen efter kraschen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Freja du förstår sverige förlorade matchen igår ju och ja...de var nog tvugna att dricka bort sin sorg.

Jag förstår att du blev störd men såhär i efterhand kanske man får vara glad att ingen av dem hoppade från balkongen pga sorg över förlusten.

Anonym sa...

Imorgon är det midsommar...

Blir du frisk och hur vill du helst fira din midsommar ?

om du fick drömma/välja!

Freja sa...

Äh de ville bara ha en anledning till att supa tror jag! =)

Midsommar är inte bestämt än, återkommer med ett midsommar inlägg snarast!