torsdag 19 juni 2008

Blä


Andra latten jag köper idag som smakar bränt, skit kaffe!

I princip alla jag känner och har pratat med idag, ska på Jay Z efterfesten idag ute på villa Pauli. Jag tänker inte gå, tycker inte han är speciellt bra och känner inte för groupi-gratis fylla-allt är jättekul-han är så cool grejen.

Över till midsommar.
Super hajpat känns det, inget vet vad de ska göra, alla har massa alternativ men inte det perfekta.. Vad har jag att välja på då?
-Hela helgen fest i Göteborgs skärgård
-Softa med Erika i Vaxholm
-"Umgås" med släkten
-Midsommar dejt
-Norrköping
-Smögen

När jag ska bestämma mig? Aldrig.. Har ändå laddat upp med Rosé, rött och vitt -vin, något för alla tillfällen! :)

Vad ska ni göra?

Puss

4 kommentarer:

Linn sa...

Jag kommer befinna mig på landet med blommor i håret. Mitt i solen, för naturligtvis kommer vi få strålande vackert väder imorgon! eller inte...

Anonym sa...

jag tycker du ska välja vaxhom med erika. om inte föreslår jag att du tar flyget ner till paris.

själv ska jag och nästan alla andra svenskar här i paris stå för en stor riktigt svensk midsommar fest. sill vodka och jordgubbar. håll tummarna för att det inte regnar på oss imorgon!

Freja sa...

Åh vad härligt med Paris! Vad gör du där?

Kram och glad midsommar!

Anonym sa...

men freja! kom till norrköping, ska dit fast med päronen känner nobody there haha och jag vill festa och dricka rosé :) vore kuuuul.