tisdag 24 juni 2008

Tisdag med E

Nej jag har inte käkat E, jag har hängt med Erika idag..

Vi satt på Café Creme lite för länge, jag knåpade lite nya armband och snackade mest skit.

Sedan gjorde vi lite ärenden och viktigheter.. Nu ligger jag i sängen efter 1 timmes power walk med E runt Djurgården, skönt! Visst är jag duktig, var ute och gick i morse med! Beach -09 ni vet..!

I kväll ska jag ligga i sängen och kolla Gossip Girl, har laddat ner massa avsnitt på datorn. Har kommit på att jag inte är en tv människa för då gör jag bara 1000 andra saker än att titta på tv´n, måste ha alla avsnitt att frossa igenom på en gång. Så jag har knappt följt några serier de senaste åren. Har just plöjt igenom Californication som Johan introducerade mig för. Det gillade jag så nu väntar jag bara på nästa säsong. Känner mig sjukt inne eftersom jag sett den första och ända säsongen av det..

Vilka serier följer och gillar ni?

Puss

7 kommentarer:

Linn sa...

Jag älskar också Gossip Girl. Men det är synd med all nerladdning, den minskar ju antalet tittare från vår målgrupp ganska rejält!

Anonym sa...

Californication är sjukt bra samt Entourage!

Anonym sa...

Haha JA, Californication är en så underbart elak och små småbisarr serie!
David Duchovny är som klippt och skuren för rollen!

Det här klippet är helt underbart:
"http://uk.youtube.com/watch?v=uaOdYKIP3Wk&feature=related"

Två andra favoritserier är Entourage och Everybody Hates Chris.
Kollar egentligen på det mesta (inget liv jag vet), men det är dem två som ligger närmast hjärtat.

(24 är jävligt bra med)

Anonym sa...

H E R O E S

4 E V E R

Millan sa...

Hej gumsan. Ja, jag & Tiger kollar på allt!!! Här har vi ju bara grek-tv o det e ju inte så lätt att fatta ;-) Har aldrig kollat californication så det va ett bra tips...har typ plöjt greys,desperate och brothers and sisters den senaste tiden..
Ha en underbar tid i La..
Kram från oss

Freja sa...

Millan! Hej!

Vad kul att höra från er! Men du vet väl att du kan kolla webtv på kanal 5 va? Kolla Gossip Girl med, riktigt bra!

Hur är det nere på ön?

Vad glad jag blev att höra från er! Hur går allt med Tiger?

Hälsa Nino/Näsan jätte mycket!! ;)

Kram

Anonym sa...

hej freja hej, ännu en varm dag här nere i paris har passerat och det är strax dags för att krypa ner till ett avsnitt av the hills.
på tala om LA och allt..

hoppas du hade en fin dag!