onsdag 25 juni 2008

Änglarnas stad



Vill förbereda er på att jag kommer resa bort ett litet tag till LA för jobb och sånt. Men vet ni vad det bästa är? Jag kommer att ha en massa kul att blogga om!!!

Känner att mitt bloggande inte har varit på sin topp de senaste dagarna, men det är lugnt för efter regn kommer sol. LA blir min sol, tydligen 38 grader där, hoppas man inte smälter bort.

Hade bokat tid för att lägga gel på tånaglarna 900 fucking kronor skulle de ha. Nu har jag avbokat tiden och ordnar det i staden där allas drömmar går i uppfyllelse, en hundring tippar jag på istället, löjligt Sverige! Löjligt!

Ikväll blir en lugn kväll med som de senaste har varit, jag detoxar typ.. =)


Puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är skön du Freja!!

LYCKA TILL DÄR BORTA , HOPPAS DU FÅR DET HÄRLIGT !!

Man behöver inte alls ha vassa armbågar för att ta sig fram det går bra och till och med bättre med ödmjukhet enligt mig!

Tkr du verkar ödmjuk!

KRAM FRÅN EN BLOGGLÄSARE

Anonym sa...

hon i förra inlägget på bilden med dig, vet du var hon färgar sitt håret? super fin hårfärg hade hon iallafall, och så undrar jag hur mycket det kostar att åka till LA tur och retur? var ska du bo föresten och hur länget?:) har själv lust att åka dit, verkar ju vara riktigt soligt mot här i svergie

Anonym sa...

Freejaa när åker du till LA?:) jag ska nog oxå dit, fast i aug med en kompis! let me know how it was! kontakter oså för lite partaj ;)

Pussokram!

Freja sa...

Sabina! Vad skoj gumman!

Åker reda på fredag! Kan ge dig lite tips sen..=)

Hoppas allt är bra med dig!

Puss å kram

Anonym sa...

Ha det så jätteroligt i LA, Freja!

Anonym sa...

Hva jobber du egentlig med?På turer til Cannes og L.A?Virker spennende..