lördag 21 juni 2008

Mamma och jag


Jag och min älskade mor!

8 kommentarer:

Anonym sa...

du skriver så torrt och livlöst :P men jag gillar dina bilder:D:D

Anonym sa...

normalt...

Anonym sa...

hon ser ut som din syster, ung o snygg =) urpsrung??

Freja sa...

mamma är svensk & lite rysk.

Anonym sa...

gud vad snygg hon är! (och du). hur gammal är din mamma? :P

Anonym sa...

torra och tråkiga inlägg men kul med pics =)

Anonym sa...

Å VAD FINA !!!
KÄNNER ER INTE MEN NI UTSTRÅLAR ATT NI ÄR SYMPATISKA OCH FINA MÄNNISKOR.

DU SKRIVER ABSOLUT INTE TORRT OCH TRÅKIGT

DU SKRIVER SKÖNT I EN SKÖN BLOGG

EN BILD SÄGER DESSUTOM MER ÄN 1000 ORD!

TACK FÖR DIN BLOGG DEN ÄR HÄRLIG TROTS ATT JAG EJ KÄNNER DIG!

DEN GÖR MIG GLAD OCH SKILJER SIG FRÅN ALLA ANDRA MILJARDER BLOGGAR!!!

MEN VAR ÄR DASHA JAG SAKNAR HENNES INLÄGG DET VAR FRÅN HENNES JAG HITTADE TILL DIN :)

HON SKREV SÅ KÄRLEKSFULLT OM DIG PÅ NÅT SÄTT!!

// FRIDA

Freja sa...

Mamma är 43 år!

Tack vad gulligt inlägg du med STORA BOKSTÄVER! =) Jag och Dasha tackar! Hennes mobil är på lagning så hon kan inte spontan-mobil-blogga men det kliar i hennes fingrar och hon kommer tillbaka så fort mobilen är klar!

Kram