lördag 23 augusti 2008

Fix


Vad tycker ni om "luggen"? Den skulle ju inte riktigt vara så här kort utan den skulle ligga på sidorna, ja ja..

Håller på att göra mig i ordning inför kvällen. Har som tåligt klädkris, det verkar vara mitt nya syndrom.. Hatar det! Men något lär jag vel hitta, blir nog inte så kul men skit samma! Det ända jag känner för att ha på mig är en stor tisha.. Vilket jag inte hade i söndags men ikväll har jag! Orkar inte med mig själv om jag sätter på mig de där jävla Levis shortsen bara..

Puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

va gullig du blev :)

Anonym sa...

du verkar gå igenom nån slags livskris, ta det lugnt och släpp ytligheterna =)

Anonym sa...

Vad fint håret blev.Du passar i lugg.

Anonym sa...

du ser skitsnygg ut i lugg

Anonym sa...

Den gula färgen på linnet du har på dig klär dig. Du passar i mer färgiga kläder. Ha inte svart för mycket, då kan man bli deppig.

Anonym sa...

Du såg bättre ut förut! Gå upp endel efter Top Model.