fredag 8 augusti 2008

IBIZA

Nu har vi kommit till södra delen av Ibiza, själva kärnan. Eftersom det "var" lite disigt idag så tog vi en shoppingrunda. Vi hade tur, väldans tur. Alla affärer här har REA! Jag gillar rea utomlands för modet varierar ju ofta från land till land, så godbitarna finns oftast kvar.

Hittade en grön långklänning från Religion som jag älskade och en svart fantastisk klänning från Sass & Bide, mitt favoritmärke. Först när jag kollade på den stod det ett pris som kändes lite för dyrt, men jag kände ändå en stund senare att jag var tvungen till att pröva den och vips då var den 75€ billigare, inte helt fel. Så jag slog till!

Stillar samvetet med att det var min födelsedagspresent till mig själv. Ni vet att som "vuxen" får man köpa presenter till sig själv!

Går inte att lägga upp bilder just nu på blogger men de kommer, lovar. 

Ikväll blir det middag på El Ayundo (tror jag det hette). Känns osm vi kör party i morgon, efter tolv är det ju min dag! =) 

Nu steker solen ordentligt så vi har tagit oss till poolen. Nu ska jag sola vidare och lämna över till Dasha och hennes bloggande. 
Puss så länge

Inga kommentarer: