söndag 17 augusti 2008

Morning glory


Vaken, men död som attans.. Ska göra vid mig och sedan träffa min fantastiska bästis Bella! Vi har inte setts sedan midsommar och jag saknar verkligen henne! Så nu ska vi ha lite kvalitetstid och prata ihjäl oss om den gångna tiden.

Ni kanske tycker det låter konstigt när jag säger att det är en av mina bästisar och att vi got setts på så länge. Vi har heltenkelt timat våra liv otroligt dåligt. Sedan är Bella en sådan vän som det inte skulle spela någon roll om det så hade gått ett år sedan sist vi sågs, klockorna stannar och vi börjar får vi sist slutade. En vän för livet helt enkelt!

Ikväll är det långfest på F12 startar klockan 15 till 02. Plus att jag tror Swedish Housmaffia ska spela. Kommer bli hur ballt som hellst!

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

f12 är inställt, visste du ej de?

Freja sa...

Nej det är det inte! =)