lördag 2 augusti 2008

Nya pjucks



Vad tycks om mitt och Dashas skofynd idag?

Ni kommer få slag när ni hör vad de kostade..



19.90 € paret... Vilket kap, de bästa är att de är perfekta bland alla blinkande lampor på Ibiza.. Nu ska mina beiga tånaglar bort och bytas ut mot neonrosa. Nu är det Disco dans som gäller på hög nivå. Fast först softa i ett par dagar, men lagom till min födelsedag byter vi om till party. 

Idag, soft dag i Milano, vilar upp mig till nästa helg istället.


Kan ni gissa vilka skor som är mina? 

Baci

5 kommentarer:

Anonym sa...

förmodligen de oranga eftersom du skrev att du beiga tånaglar... daaa! smartass

Anonym sa...

dem oranga.. för dasha har inte så bruna ben, ha<3

Anonym sa...

dem oranga.. för dasha har inte så bruna ben, ha<3

Anonym sa...

de oranga ;) Du är lite brunare än din kompis.

Anonym sa...

vad ar det for marke pa dem?

xxx