söndag 10 augusti 2008

Min dag, min födelsedag. IBIZA



Kände att jag var värd ännu en Spa dag. Var på massage, en av de bättre jag har varit på. Efter massagen gick jag och Dash på pröva på runda på Spa´t. Vi prövade, Tropisk dusch, Is rum, Salt inandningsrum, vatten sängar m.m. 

Visst har jag blivit brun?!

I kväll ska vi äta middag på samma sushi ställe som igår, B.for som det hette och inte Spot som jag skrev förut. Det var så fruktansvärt god sushi så vi återvänder. Sedan ska vi gå in till stan och kolla lite i affärer, har hittat en outlet butik som säljer alla märken man gillar, Miu Miu, Marc Jacobs, Marni ja allt du kan tänka dig. Har varit där tre gånger nu men aldrig lyckats passa in när det varit öppet, ni vet de har ju siesta och sådant här. Så nu håller vi tummarna. 

Sedan vet man aldrig vad som händer, puss!

Inga kommentarer: