fredag 8 augusti 2008

IBIZA, fridaya

 
Igår tog vi en lugn middag vid poolen, jag var helt död efter massage och ansiktsbehandling, hade bara sovit i 5 timmar.. Men idag är jag pigg! 


Vi lämnar det här hotellet för att ta oss in till södra Ibiza och pröva på city livet. Vi flyttar till Grande Ibiza. Idag är vädret lite mulet och så där.. Men det gör ju att vi lätt kan utforska ön mer, utan få ångest av att solen står i skyn och vi missar en soldag. 

I morgon ska vi nog åka ut till en annan ö och strand, en nudiststrand.. Får se om vi får lov att vara där, har inga problem med att sola topless men helnäck vet jag inte riktigt om det är min grej.. 



Sådana här saker får mig att bli så glad och lycklig, toppen på omtänksamhet.. (Ja jag vet att alla hotell gör så här men jag blir ändå så glad!)


Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag skaffat mig en ny blogg vore trevligt om du vill läsa den någon gång! http://katjae.blogg.se